Странице

уторак, 5. јул 2016.

Sistem za hlađenje gubi tečnost



Sajt je premesten na sledecu adresu

www.deloviautomobila.rs/popravkaautomobila

4 коментара:

  1. Bilo bi mi drago da predlozite temu ili opišete problem koji imate kod svog auta a u vezi je sisteme za hlađenje motora ! Mi ćemo Vam pomoći da brzo nađete odgovore i rešite problem.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6. јул 2016. 22:15

    Pozdrav.Vozim Opel Astru „F” 2.0,8 ventila.Problem je sto poslednjih dana dolivam dosta vode u hladnjak/na 100 km 1l tecnosti,a ne vidim da negde curi/posmatram na leru 10-15 minuta i tada je sve ok/.?Može li biti dihtung glave motora,nada:nije podignut nivo ulja u motoru,nema pritisak u boci za tecnost,nije izgubio na vuci...?Može li toliko tecnosti izgubiti na dihtungu glave,a da se to ne vidi ,odnosno ne vidim ni kap da padne negde ispod auta,pa...Ima li neko pametnu ideju?Hvala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je velika količina vode koju gubi. Ako se neprimecuje nepravilan rad motora, voda ne ulazi u cilindar . Startujte motor ,sacekajte da dostigne radnu temperaturu i detaljno pregledajte creva i cevi sistema za hlađenje,spoj bloka i glave motora, deo oko pumpe za vodu, hladnjak . Ta količina vode mora da se primeti vizuelno. Javite šta ste uradili.

      Избриши
  3. Анониман10. јул 2016. 12:44

    Hvala.Reseno. Selna je popustila a voda je izlazila samo na većem pritisku i to prema unutrašnjoj strani točka.

    ОдговориИзбриши

Uvek su dobrodošli Vaši komentari i pitanja. Potrudiću se da u što kraćem vremenu dobijete odgovor.